Sachs Trans zamawia 14 Stralisów NP 460

IVECO Poland
źródło: IVECO Poland
Dodany: 17.01.2019
Informacja producenta

 
IVECO Poland dostarczy do firmy Sachs Trans International z siedzibą w Redlinie na Śląsku 14 ciągników siodłowych IVECO Stralis Natural Power o mocy 460 KM zasilanych gazem ziemnym.

 
REKLAMA

Kolejne pojazdy gazowe dla Sachs Trans International

IVECO Poland ogłosiło podpisanie umowy z firmą Sachs Trans International na dostawę 14 ciągników siodłowych Stralis Natural Power o mocy 460 KM wyposażonych w najnowocześniejszy układ napędowy wykorzystujący jako paliwo skroplony gaz ziemny (Liquefied Natural Gas – LNG).

Marek Sachs - Sachs Trans Internationalfot. IVECO PolandMarek Sachs podpisuje kolejną umowę na dostawę pojazdów LNG. Wcześniej firma podpisała kontrakt na 10 gazowych Scanii R410

Umowa została podpisana 15 stycznia 2019 roku w Radlinie w województwie śląskim, gdzie swoją siedzibę ma przewoźnik.

Sachs Trans International to rodzinna firma z ponad trzydziestoletnim doświadczeniem na rynku transportowym. Zaczynając od jednej ciężarówki, dziś swój tabor opiera na ponad 300 pojazdach oraz przeszło 20 rodzajach naczep, oferując szeroki zakres usług transportowych i obejmując zasięgiem działania całą Europę.

IVECO Stralis NP 460 LNG dla Sachs Trans International mają zostać dostarczone w wersjach Low Tractor oraz Standard już wiosną 2019 r.

Podczas uroczystości przekazania obecni byli przedstawiciele stron: Marek Sachs - Prezes Zarządu Sachs Trans, Marcin Sachs - Członek Zarządu Sachs Trans, Dawid Sachs - Członek Zarządu Sachs Trans oraz przedstawiciele marki IVECO, Daniel Wolszczak - Prezes IVECO Poland, Piotr Suwała - Direct Sales Manager IVECO Poland, Przemysław Mrugalski - Key Account Manager IVECO Poland.

Daniel Wolszczak

Prezes IVECO Poland

Stralis NP 460 zasilany skroplonym gazem ziemnym,  dzięki znakomitym parametrom ekologicznym, osiągom, wydajności i zasięgowi sprawdza się doskonale w transporcie długodystansowym i na najbardziej wymagających trasach. Firma Sachs Trans dołączyła do grona przewoźników, którzy zaufali technologii gazu ziemnego oferowanej przez markę IVECO, tym samym podejmując ważny krok w kierunku rozwoju zrównoważonej floty w swojej logistyce.

Marek Sachs

Prezes Zarządu Sachs Trans International

W związku z trendami i wyzwaniami na rynku transportowym, od 2018 roku Sachs Trans jeszcze bardziej przywiązuje uwagę do zrównoważonego rozwoju. Oznacza to większy nacisk na ekologię, nowoczesność i bezpieczeństwo przy uwzględnianiu planów rozwoju spółki. Jednym z elementów tego procesu jest zakontraktowanie dostawy 14 ciągników marki IVECO, zasilanych skroplonym gazem ziemnym LNG.

IVECO Stralis NP 460

IVECO Stralis NP 460, zasilany wyłącznie skroplonym gazem ziemnym (LNG) i wyposażony w dwa zbiorniki kriogeniczne, rozwija moc 460 KM i oferuje zasięg do 1600 km. Dzięki zastosowanym technologiom i usługom IVECO zapewnia o 15-20% niższe zużycie paliwa w porównaniu do swojego odpowiednika zasilanego olejem napędowym (ON). Dodatkowo przy cenie gazu ziemnego niższej nawet o 30% od ceny ON całkowita oszczędność na paliwie może sięgnąć 40% w porównaniu do analogicznych pojazdów napędzanych silnikami diesla.

Metan paliwem przyszłości

Pogląd, że gaz ziemny jest dojrzałym rozwiązaniem dla zrównoważonego transportu podzielają instytucje UE oraz rządy poszczególnych państw członkowskich, które na różne sposoby wspierają rozwijanie tej technologii. Są to między innymi takie inicjatywy jak:

IVECO Stralis NP 460fot. IVECOStralis NP 460 - flagowy ciągnik gazowy marki IVECO

Najbardziej zaawansowany pojazd gazowy na świecie

Stralis NP dostępny zarówno ze zbiornikami gazu skroplonego (LNG) jak i sprężonego (CNG) oferuje najnowszy jednopaliwowy silnik gazowy Cursor 13 NG, cechujący się najlepszą efektywnością paliwową. Nowoczesne technologie wspomagające kierowcę, takie jak: system sterowania układem napędowym w oparciu o topografię terenu HI-Cruise i system wspomagania techniki jazdy kierowcy (Driver Style Evaluation, DSE) dają komfort prowadzenia.

Stralis NP 460 jest pierwszym samochodem ciężarowym zasilanym gazem ziemnym, który został wyposażony w 12 biegową zautomatyzowaną przekładnię HI-TRONIX.

Modułowa oferta zbiorników LNG i CNG spełnia wymagania klientów w różnych rodzajach eksploatacji, zapewniając miejsce dla dodatkowego wyposażenia pojazdu (układ hydrauliczny zasilania naczepy, kompresor do wydmuchu materiałów sypkich czy zasilanie agregatu chłodniczego).

Koszty użytkowania Stralisa NP 460

Całkowity koszt posiadania niższy nawet o 9% w porównaniu z analogicznym pojazdem z silnikiem Diesla
Stralis NP 460 jest idealnym samochodem do transportu na długich trasach. Jego atutami są wyjątkowo niski całkowity koszt posiadania (TCO), a także co najmniej takie same walory pod względem komfortu, ładowności, osiągów i funkcjonalności, jak w przypadku pojazdu z silnikiem Diesla. Całkowity koszt posiadania nowego Stralisa NP 460 jest nawet o 9% niższy w porównaniu z samochodem z silnikiem wysokoprężnym, przy lepszej dynamice i osiągach.

Tankowanie LNGfot. IVECOLNG jest niskoemisyjnym paliwem, które przy okazji obniża także koszty użytkowania samochodów dla firm przewozowych

Znacznie niższy całkowity koszt posiadania wynika z mniejszego zużycia paliwa w Stralisie NP 460 LNG - nawet o 15% - a także z niższych kosztów gazu ziemnego w porównaniu z olejem napędowym.

Całkowita oszczędność na kosztach paliwa jaką może uzyskać klient sięga 40% w porównaniu z odpowiednikiem zasilanym olejem napędowym.

Poprawę ekonomiki eksploatacji zapewniają także usługi TCO2 Live, w skład których wchodzą raporty Smart Reports, konsultacje paliwowe oraz szkolenia w Akademii Jazdy Iveco). TCO2 Smart Reports są to cotygodniowe zestawienia zawierające informacje o zużyciu paliwa, ocenie stylu jazdy kierowcy i emisji CO2.

TCO2 Konsultacje paliwowe to usługa monitorowania kluczowych wskaźników efektywności pojazdów klienta przez lokalnego konsultanta. Celem konsultacji jest opracowanie indywidualnego planu zwiększania oszczędności zużycia paliwa. Nieodłącznym elementem ograniczenia zużycia paliwa jest właściwy styl prowadzenia samochodu o co dba Akademia Jazdy IVECO oferująca szkolenia indywidualnie dostosowane do potrzeb klienta.

Wymagania obsługowe Stralisa NP 460

Do wyjątkowo niskiego całkowitego kosztu posiadania przyczyniają się także długie okresy międzyprzeglądowe. Już w przypadku poprzedniego modelu były one najdłuższe w branży, a teraz ustalono je na aż 90 000 km, co przekłada się na więcej czasu na drodze i niższe koszty serwisowania. Brak skomplikowanego układu oczyszczania spalin, filtrów cząstek stałych czy aktywnej regeneracji również obniża koszty utrzymania Stralisa NP 460.


Good Przydatny artykuł (2)
Bad Mógłby być ciekawszy (0)







Partnerzy