10 gazowych ciągników Scania w Epo-Trans

Scania Polska
źródło: Scania Polska
Dodany: 24.01.2019
Informacja producenta

 
Pierwsze 3 z zamówionych 10 ciągników Scania R410 zostaną dostarczone do firmy Epo-Trans na początku kwietnia 2019 r. To kolejne duże zamówienie na pojazdy Scania zasilane gazem w oddziale Scania w Gliwicach.

 

Pojazdy objęte kontraktem, to ciągniki CR20 H13-litrowym silnikiem o mocy 410 KM, zasilanym gazem. Pojazdy zostaną objęte umową obsługowo-naprawczą. Dodatkowo, w ramach podpisanej umowy, kierowcy firmy wezmą udział w szkoleniu prowadzonym przez trenerów Szkoły Jazdy Scania.

Adam Łęczycki

dyrektor oddziału Scania Gliwice

Wykorzystanie pojazdów Scania zasilanych gazem w transporcie pozwala na osiągnięcie idealnej równowagi między niską emisji spalin, mocą i zasięgiem. Nasz nowy, 13-litrowy silnik na gaz doskonale sprawdzi się na długodystansowych trasach. Mamy znakomity produkt oraz rozbudowaną i świetnie wyszkoloną sieć serwisową. Ponadto w ramach oferowanych przez nas rozwiązań udostępniamy naszym klientom systemy pozwalające na monitoring i zdalną diagnostykę floty, co może znacznie poprawić dyspozycyjność i efektywność jej wykorzystania. Tym samym możemy zmniejszyć koszty operacyjne firmy transportowej z korzyścią dla środowiska naturalnego.

Jutro zależy od dzisiaj

Umowa z Epo-Trans jest kolejnym dużym zamówieniem na pojazdy Scania zasilane gazem podpisanym w ostatnim czasie w gliwickim oddziale Scania. W grudniu 2018 r. lokalny zespół zawarł kontrakt na dostawę 10 ciągników siodłowych Scania LNG z przedstawicielami Sachs Trans International Sp. z o.o.

Dostępność LNG jako paliwa rośnie w Europie dzięki stale rozwijanej infrastrukturze. Jej dalszy rozwój mają przyspieszyć m.in. działania podejmowane przez konsorcjum BioLNG EuroNet, którego częścią jest Scania. W ich wyniku na drogach pojawi się 2000 więcej pojazdów ciężarowych z silnikami napędzanymi LNG. Ponadto zostanie zbudowanych 39 stacji LNG oraz zakład produkcyjny BioLNG w Holandii. Stacje LNG będą stanowić część ogólnoeuropejskiej sieci i powstaną na terenie Belgii, Francji, Niemiec, Holandii, Polski i Hiszpanii. Zostaną rozmieszczone co 400 km wzdłuż głównych korytarzy sieci drogowych – od Hiszpanii po wschód Polski.

Epo-Trans wybiera LNG

Epo-Trans Logistic S.A. to firma transportowo-spedycyjna z ponad 30-letnia tradycją. Pojazdy firmy są wykorzystywane na terenie całej UE oraz Skandynawii do przewozu ładunków całopojazdowych, drobnicowych, a także w transporcie dedykowanym.


Good Przydatny artykuł (3)
Bad Mógłby być ciekawszy (0)







Partnerzy
Ustawienia plików cookie