Barter S.A. będzie sprzedawał sieciowy gaz ziemny

Barter S.A.
źródło: Barter S.A.
Dodany: 14.07.2016

 
Białostocki dystrybutor gazu, Barter S.A. wprowadza do swojej oferty nowy produkt - gaz sieciowy, skierowany do klientów indywidualnych i biznesowych.

 
Tarminal LPG firmy Barter S.A.fot. Barter S.A.Barter był znany przede wszystkim jako dostawca LPG. Teraz staje się także dystrybutorem sieciowego gazu ziemnego

Spółka Barter, firma ze 100-procentowym udziałem kapitału polskiego, działa w sektorze energetycznym od 1999 r i jest jednym z liderów na rynku krajowym. Sprzedaje i dystrybuuje LPG do napędu samochodów, ogrzewania budynków oraz gaz w butlach. Tam gdzie zapotrzebowanie na energię jest bardzo duże, a nie ma odpowiedniej infrastruktury gazowniczej, Barter S.A. wdraża nowoczesne rozwiązania bazujące na gazie LNG.
Po wprowadzeniu do swojej oferty gazu sieciowego spółka Barter będzie mogła zaoferować każdy rodzaj paliwa gazowego w zależności od dostępnej infrastruktury.

Gaz ziemny, podobnie jak w przypadku PGNIG, dostarczany będzie do klientów spółki Barter za pośrednictwem infrastruktury Gaz-System oraz Polskiej Spółki Gazownictwa. W praktyce oznacza to, że zmiana obecnego sprzedawcy gazu na Barter S.A. nie  wiąże się z wymianą instalacji gazowej, ani gazociągu. Gaz jest dokładnie taki sam, nie ma przerw w jego dostawie, czy też konieczności załatwiania urzędowych formalności.

Nowa forma usług - sprzedaż gazu ziemnego za pośrednictwem sieci gazociągów bardzo dobrze wpisuje się w profil działalności spółki. Wchodząc w nowy segment rynku, będziemy w stanie zaproponować naszym klientom kompleksową ofertę obrotu produktami energetycznymi. To też szansa na zwiększenie przychodów oraz efektywne wykorzystanie pionów sprzedaży i obsługi klienta. Rozumiemy ten rynek i znamy jego potrzeby.

Bogdan Rogaski, prezes Barter S.A.

Zdaniem Barter S.A., dzięki zmianie dostawcy klient indywidualny może spodziewać się oszczędności rzędu kilkuset złotych rocznie.

Swoją przewagę konkurencyjną budujemy na wieloletnim doświadczeniu
w branży gazowniczej, atrakcyjnych cenach i profesjonalnej obsłudze klienta.

Paweł Zajkowski, dyrektor ds. gazu ziemnego w Barter S.A.

Docelowo Barter S.A. planuje pozyskać ponad 500 tys. odbiorców w segmencie gazu sieciowego, co stanowi około 10% rynku.


Good Przydatny artykuł (3)
Bad Mógłby być ciekawszy (0)







Partnerzy
Ustawienia plików cookie