Przykładem są chociażby Solbusy LNG, które są używane w Warszawie i Olsztynie, wykorzystujące osprzęt firmy Chart.
Regulator ciśnienia LNG Emer C400 jest konstrukcją jednostopniową. W odróżnieniu od większości reduktorów LPG i CNG zastosowano w nim sztywny tłok. Jest to tłokowy regulator ciśnienia (zobacz artykuł Regulatory ciśnienia Metatron).
Tłok porusza się w cylindrze, stąd charakterystyczny kształt reduktora Emer C400. Uszczelnienie tłoka jest samosmarujące, co pozwala na pracę nawet w sytuacji, kiedy w gazie nie ma nawet śladowych ilości oleju.
Reduktor Emer C400 występuje w dwóch wersjach zasilania cewki elektrycznej 12 lub 24V, dzięki czemu może być stosowany w samochodach z różnym napięciem w instalacjach elektrycznych (pojazdy osobowe i lekkie dostawcze oraz ciężarowe).
Urządzenie ma króćce do podłączenia obiegu cieczy z układu chłodzenia silnika, co pozwala na osiągnięcie wysokiej wydajności, którą producent określa na 77 kg LNG w ciągu godziny.
Regulator Emer C400 jest homologowany w oparciu o regulamin 110 EKG ONZ. Jest także wykonany zgodnie z wymaganiami norm ISO 15500 i ANSI NGV 3.1.
CNG-LNG.pl to portal, w którym piszemy o zastosowaniu paliw metanowych w różnych gałęziach gospodarki. Publikujemy najnowsze informacje, relacje z najważniejszych wydarzeń i patronujemy imprezom branżowym i konferencjom.