W układach napędowych zakupionych przez Transgór Mysłowice autobusów są stosowane silniki Cummins ISL-G. Sprawdzone jeszcze w poprzednim modelu Urbino silniki spełniają wymagania emisyjne normy Euro 6.
Są to 6-cylindrowe jednostki napędowe o pojemności 8,9 litra i mocy 239 kW (320 KM), które specjalnie dostosowano do zasilania sprężonym gazem ziemnym.
W nowych Urbino CNG moment obrotowy z silnika trafia na koła osi napędowej za pośrednictwem automatycznej skrzyni biegów Voith Diwa6.
Gaz ziemny sprężony do 20 MPa jest przechowywany w pięciu kompozytowych butlach o łącznej pojemności 1575 l, które są zamontowane wzdłużnie na dachu.
CNG-LNG.pl to portal, w którym piszemy o zastosowaniu paliw metanowych w różnych gałęziach gospodarki. Publikujemy najnowsze informacje, relacje z najważniejszych wydarzeń i patronujemy imprezom branżowym i konferencjom.