69 900 wśród wszystkich nowych samochodów gazowych w Europie stanowiły pojazdy osobowe. Ponad połowę z nich (55,2%) zarejestrowano we Włoszech, 10,9% w Niemczech i 7,8% w Hiszpanii.
8 910 pojazdów zasilanych paliwami metanowymi, które trafiły w 2019 r. na drogi Europy to samochody dostawcze (19,74% w Hiszpanii).
W 2019 roku liczba samochodów ciężarowych napędzanych skroplonym gazem ziemnym (LNG) w Unii Europejskiej uległa potrojeniu.
Wśród wspomnianych 87 420 wszystkich samochodów zasilanych CNG i LNG 2 120 stanowiły ciężarówki CNG (11,36% takich pojazdów zostało zarejestrowanych w Hiszpanii).
W 2019 r. w UE zarejestrowano 1 980 autobusów zasilanych paliwami metanowymi (24,34% w Hiszpanii).
4 510 wśród wszystkich nowych pojazdów gazowych w Unii Europejskiej stanowiły samochody ciężarowe zasilane LNG (12% w Hiszpanii).
Infrastruktura do tankowania samochodów zasilanych paliwami metanowymi w Europie obejmuje obecnie 3 792 stacje sprężania gazu ziemnego (80 w Hiszpanii) i 249 stacji LNG. 48 z nich znajduje się na terytorium Hiszpanii, co plasuje ten kraj na drugim pod tym względem miejscu w Unii Europejskiej (za Włochami gdzie jest 58 takich obiektów).
Włochy są także europejskim liderem w zakresie liczby stacji CNG. Na terenie tego kraju znajduje się 3 115 takich stacji. Drugie w tym zestawieniu miejsce zajmują Niemcy, które mają 841 stacji sprężania gazu ziemnego.