W minionym roku Caddy znalazł w naszym kraju 2240 nabywców. 93% z tej liczby, czyli 2092 egzemplarze, stanowiły diesle, a więc mówienie o popularności odmian BiFuel i EcoFuel byłoby co najmniej nie na miejscu, bo trudno nazwać je popularnymi. Nawet modeli z silnikami benzynowymi sprzedano więcej (97) niż tych z instalacjami LPG i CNG razem wziętych! Zasilane gazem „Caddylaki” spotkały się z uznaniem zaledwie 51 kupujących, spośród których 40 skusiło się na wersję LPG (BiFuel), a 11 na wariant CNG (EcoFuel). Jeżeli mamy więc mówić o jakimkolwiek sukcesie, to tylko takim, że odmiana na gaz skroplony uzyskała miażdżącą, niemal czterokrotną przewagę liczebną nad tą na gaz ziemny. Manipulując faktami w ramach gorzkiego żartu możemy też powiedzieć, że w statystykach sprzedaży Caddy LPG zajął zaszczytne trzecie miejsce, a jego metanowy brat był ostatni. Śmieszne? Nie bardzo...