Pięć takich samochodów będzie przeznaczonych dla firmy Foodliner. Będą to ciągniki siodłowe Freightliner Cascadia, których silniki (Detroit Diesel serii 60) zostaną wyposażone w instalacje gazowe Dual Flex+ firmy D2G (Diesel 2 Gas), które zamienią maksymalnie 60% dawki oleju napędowego, znacznie tańszym gazem ziemnym. Silniki będą mogły oczywiście pracować jak klasyczne Diesle, ze 100% udziałem oleju napędowego. Samochody będą wyposażone w systemy zbiorników do przechowywania CNG firmy Agility Fuel Systems.
Aerodynamiczna kabina Freightlinera Cascadia wraz z obniżonym zużyciem paliwa silników Detroit Diesel 60 powinny skutkować największą ekonomiką użytkowania spośród samochodów ciężarowych z silnikami o mocy 500 KM użytkowanymi na drogach w USA.
Samochody będą wyposażone w zintegrowany z gazowym układem zasilania tempomat, który wyróżnia system firmy D2G spośród innych oferowanych na rynku USA.