W pierwszym kwartale 2018 r. sprzedano 956 egzemplarzy wszystkich modeli oferowanych w wersjach TGI (zasilanych CNG), co oznacza, że przez trzy miesiące 2018 r. osiągnięto praktycznie wynik sprzedaży z 2017 r. kiedy gazowe SEATY znalazły 1042 nabywców.
Na tak dobry wynik sprzedaży składają się działania wielu podmiotów oraz cechy paliwa, które pozwala na dużo tańsze użytkowanie samochodu. Wśród firm, które wspomagają rozwój sektora CNG należy wspomnieć o Gas Natural Fenosa, która do końca 2018 r. zamierza podwoić liczbę stacji oferujących sprężony gaz ziemny w Hiszpanii.
Najlepiej sprzedającym się modelem TGI w pierwszym kwartale 2018 r. był SEAT Leon TGI. 72% wszystkich użytkowników, którzy wybrali gazowe SEATY zdecydowało się na ten właśnie model. Ibizę TGI wybrało 26% użytkowników, a Mii Ecofuel - 2%.
Leon TGI stanowił 20% sprzedaży tego modelu dla użytkowników indywidualnych. 10-procentowy udział wykazała Ibiza TGI. Jak podkreśla SEAT bardzo istotne było zwiększenie sprzedaży pojazdów gazowych dla firm, które kupiły ich 291.
Według SEATA zasilanie gazem ziemnym jest najbardziej ekologiczną i przy okazji ekonomiczną alternatywą dla klasycznych paliw silnikowych. SEAT staje się jedną z marek, które oferują największą liczbę modeli zasilanych sprężonym gazem ziemnym (CNG). Pod koniec 2018 r. Hiszpanie zamierzają wprowadzić czwarty model z gamy TGI, którym będzie Arona.