Od 17 do 23 marca 2020 r., czyli od chwili delegowania pracowników spółki do obsługi infolinii Narodowego Funduszu Zdrowia (NFZ), udzielili oni ponad 3000 odpowiedzi. Oznacza to, że średnio około 500 osób dziennie otrzymuje telefoniczną pomoc od konsultantów PGNiG Obrót Detaliczny na temat pandemii koronawirusa.
Jerzy Kwieciński
Prezes Zarządu PGNiG SA
To doskonały przykład na społeczną odpowiedzialność biznesu Grupy PGNiG. Gdy tylko nastała potrzeba, podzieliliśmy nasze zasoby tak, by z jednej strony służyć społeczeństwu w kwestiach zdrowotnych, a z drugiej nadal zapewniać płynną obsługę naszych Klientów w Contact Center.
Warto podkreślić, że cały proces został zorganizowany błyskawicznie – zaledwie w ciągu jednego dnia. Szybko zainstalowano niezbędne programy do obsługi i skonfigurowano stanowiska pracy. Wykonano testy techniczne oraz biznesowe, nadano stosowne uprawnienia do systemów. Konsultanci w ekspresowym tempie zapoznali się z materiałami merytorycznymi, odbyli niezbędne szkolenia i konsultacje z trenerami.
Henryk Mucha
Prezes PGNiG Obrót Detaliczny
Ponad trzydziestu konsultantów PGNiG Obrót Detaliczny obsługuje infolinię NFZ, którą uruchomiliśmy w ciągu 24 godzin. Informacje udzielane są w oparciu o skrypty przekazane z NFZ, które są sukcesywnie aktualizowane. To kolejny przykład, na sprawność naszej organizacji, w sytuacji nagłej potrzeby.
Konsultanci PGNiG są dostępni od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00 pod nr tel. 800 190 590.