Powstał on w 1972 r. i do końca lat 80. XX w. pracował wyłącznie na potrzeby FSM. Opracowywano tutaj nowe wersje pojazdów oraz nowe technologie i rozwiązania stosowane w produkcji samochodów. BOSMAL opracował m.in.: Syrenę Bosto, Fiata 126 Bis oraz BOSMALA 126 Cabrio (na bazie Fiata 126p). Dziełem inżynierów tego ośrodka jest także Beskid jeden z pierwszych pojazdów z nadwoziem jednobryłowym.
Obecnie Instytut Badań i Rozwoju Motoryzacji BOSMAL wykonuje badania i prace rozwojowe dla światowych firm branży motoryzacyjnej. Tutaj prace rozwojowe zlecają najwięksi producenci pojazdów, silników, gazowych układów zasilania i wyposażenia oraz wiele innych firm związanych z branżą motoryzacyjną.
6. Międzynarodowe Sympozjum Emisji Spalin (6th International Exhaust Emissions Symposium) zgromadzi ekspertów branży motoryzacyjnej (silnikowców, specjalistów od olejów, dostawców części oraz konstruktorów). Sympozjum jak zwykle jest miejscem gdzie przedstawiane są bieżące trendy w odniesieniu do badań i kontroli emisji silników spalinowych.
Uczestnictwo w Sympozjum - najważniejsze informacje
Opłaty oraz rejestracja uczestników Sympozjum. Koszt uczestnictwa - możliwe warianty
* Prosimy o kontakt z dr Piotrem Bielaczycem, e-mail: piotr.bielaczyc@bosmal.com.pl
** Prosimy o kontakt z panem Klaudiuszem Waniołką, e-mail: symposium@bosmal.com.pl
Co obejmuje opłata
Koszt uczestnictwa w Sympozjum nie obejmuje ceny noclegów. Uczestnik indywidualnie dokonuje rezerwacji i opłaca pobyt w hotelu.
Więcej informacji (nr konta bankowego do wpłat za uczestnictwo) na stronie internetowej Instytutu Badań i Rozwoju Motoryzacji BOSMAL
Portale gazeo.pl, gazeo.com i CNG-LNG.pl objęły 6. Międzynarodowe Sympozjum Emisji Spalin patronatem medialnym.