Pozostała część autobusów będzie dostarczana w cyklu miesięcznym, po 25 pojazdów, dzięki czemu latem 2013 r. wszystkie autobusy będą już eksploatowane. Umowa obejmuje jeszcze możliwość dostawy dodatkowych 50 autobusów.
Eksploatacja gazowych autobusów w Ankarze rozpoczęła na początku lat 90. ubiegłego wieku. EGO-Ankara, dążąc do ograniczenia zanieczyszczenia powietrza, rozpoczęło proces wprowadzania do swej floty autobusów zasilanych sprężonym gazem ziemnym. Obecnie w taborze firmy znajduje się 1140 gazowych autobusów (1090 autobusów 12-metrowych i 50 dostarczonych właśnie przegubowców). Jest to największa na świecie flota miejskich autobusów zasilanych CNG. Wszystkie pojazdy dostarczył koncern MAN. Autobusy solo (12-metrowe) to Lion's Classic CNG, natomiast nowe przegubowe to Lion's City CNG.
Dostarczane teraz pojazdy to 18-metrowe autobusy przegubowe, których 2-członowe nadwozia wyposażono w czworo drzwi. Przy drugich drzwiach zamontowano składaną rampę dla wózków inwalidzkich i dziecięcych. W przedziale pasażerskim może podróżować 153 pasażerów, w tym 36 na miejscach siedzących oraz jedna osoba na miejscu dla niepełnosprawnych.
W układzie napędowym zastosowano 6-cylindrowy silnik E2876 o pojemności skokowej 12,8 l współpracujący z automatyczną skrzynią biegów ZF EcoLife, którą wyposażono w system TopoDyn, rozpoznający ukształtowanie terenu. W komorze silnikowej każdego autobusu zainstalowano automatyczną instalację gaśniczą.
Paliwo gazowe jest przechowywane w zbiornikach zamontowanych na dachu. Zastosowano 9 aluminiowych zbiorników CNG, każdy o pojemności wodnej 205 l.
W kontrakcie dla Ankary jest też polski akcent. Gotowe szkielety autobusów do zakładu w Turcji dostarcza fabryka MAN w Starachowicach.
Dotychczas w fabrykach koncernu wyprodukowano ponad 5000 autobusów i podwozi napędzanych paliwami gazowymi, co stawia firmę jako wiodącego dostawcę autobusów gazowych. W ciągu ostatnich kilku lat średni udział w rynku europejskim autobusowego oddziału MAN wynosi ponad 44%.