Jesteśmy zadowoleni ze współpracy z ABS w zakresie tej ważnej dla kraju inicjatywy. ABS obserwował przejście napędu statków z wiatru na węgiel, z węgla na ropę i obecnie z oleju napędowego na gaz ziemny.
Keith Meyer, prezes i dyrektor generalny LNG America
ABS wesprze LNG America w pracy ze stoczniami i organami odpowiedzialnymi za dopuszczanie jednostek pływających na rynku USA.
Statki wykorzystywane do bunkrowania jednostek pływających skroplonym gazem ziemnym (LNG) stanowią pomost pomiędzy przemysłem wydobywczym, odpowiadającym za eksploatację złóż gazu ziemnego, a światowym transportem morskim.
Pozwolą one na bunkrowanie (tankowanie) jednostek pływających w ten sam sposób w jaki odbywa się to dzisiaj w przypadku oleju napędowego MDO (Marine Diesel Oil).
CNG-LNG.pl to portal, w którym piszemy o zastosowaniu paliw metanowych w różnych gałęziach gospodarki. Publikujemy najnowsze informacje, relacje z najważniejszych wydarzeń i patronujemy imprezom branżowym i konferencjom.