Redukcja hałasu ma szczególne znaczenie w przypadku realizacji dostaw na obszarach miejskich rano lub późno w nocy. Coraz więcej miast w całej Europie wydaje rozporządzenia odnośnie dopuszczalnego poziomu hałasu.
Agregat Carrier Supra CNG jest rozwiązaniem dedykowanym dla dystrybucji miejskiej
Standardy PIEK, wprowadzone w Holandii w 2003 r. mają na celu zmniejszenie poziomu hałasu w przypadku dostaw nocnych (między 22:30 a 7:00 rano). Rozwiązania spełniające wymagania PIEK nie mogą przekroczyć poziomu głośności o wartości 60 dB (głośność generowana w czasie normalnej rozmowy). Holandia jako pierwsza ustanowiła ten standard, który zostały przyjęty w wielu europejskich miastach.
prezes Carrier Commercial Refrigeration Europe
W firmie Carrier Transicold zawsze koncentrowaliśmy się na opracowywaniu zrównoważonych rozwiązań z zakresu chłodnictwa dla naszych klientów. Nowa jednostka napędowa Supra zasilana CNG stanowi skuteczne rozwiązanie dla naszych klientów, którzy muszą stawić czoła nowym wyzwaniom związanym z miejskim transportem chłodniczym, w szczególności w związku z obecnymi i nadchodzącymi przepisami dotyczącymi jakości powietrza..
Godziny nocne są idealne do transportu miejskiego, więc ciche urządzenia chłodnicze stosowane w zabudowach pojazdów są bardzo ważne dla zapewnienia wymaganego poziomu hałasu. Z uwagi na mniejsze natężenie ruchu w godzinach nocnych można w znaczący sposób skrócić czasy przejazdu, zmniejszając zużycie paliwa, emisję dwutlenku węgla (CO2) i ryzyko wypadków. Dystrybucja nocna daje także właścicielom sklepów więcej opcji dostaw, co pozwala im lepiej zarządzać zapasami niezbędnymi do zaspokojenia potrzeb klientów.
Zasilany gazem ziemnym silnik agregatu Supra redukuje poziom hałasu i wibracji, a także charakteryzuje się mniejszą emisją szkodliwych składników spalin, co poprawia warunki pracy kierowców i zmniejsza zanieczyszczenie powietrza w centrach miast gdzie operują ciężarówki dystrybucyjne.
Napęd CNG wspomaga zmniejszenie emisji szkodliwych składników spalin:
Agregat Supra korzysta z tego samego paliwa co pojazd. Oszczędza to czas i pieniądze oraz zwiększa wydajność pracy przewoźnika. Niezależny zbiornik gazu agregatu chłodniczego zapewnia mu pełną autonomię i możliwość pracy nawet w czasie postoju pojazdu.
Carrier Transicold Europe
Widzieliśmy rosnące zapotrzebowanie na ciche agregaty chłodnicze, w szczególności do pojazdów realizujących dostawy miejskie. Dzięki nowemu zasilanemu CNG agregatowi Supra, Carrier Transicold oferuje ekologiczne rozwiązanie dla transportu miejskiego w Europie.
CNG-LNG.pl to portal, w którym piszemy o zastosowaniu paliw metanowych w różnych gałęziach gospodarki. Publikujemy najnowsze informacje, relacje z najważniejszych wydarzeń i patronujemy imprezom branżowym i konferencjom.