Autobus PAZ-32053-11-CNG jest przeznaczony na trasy podmiejskie. Został opracowany na bazie napędzanego konwencjonalnie autobusu PAZ-32053. Jest to najbardziej popularny autobus tej klasy na rosyjskich drogach.
Pojazd jest napędzany 130-konnym, gazowym silnikiem Isuzu 4HV1. Z silnika napęd jest przenoszony do 5-biegowej, ręcznie sterowanej, skrzyni biegów Isuzu MYY5T.
Sprężony gaz ziemny, przechowywany w 5 zbiornikach zamontowanych pod podłogą, wystarcza na przejechanie ponad 350 km bez tankowania.
Autobus PAZ-320302-11-CNG jest przeznaczony do przewozów miejskich i podmiejskich. Jest także wykorzystywany w firmach. Ten pojazd ma układ napędowy Isuzu (gazowy silnik Isuzu 4HV1 i 5-biegowa skrzynia Isuzu MYY5T). Autobus ma 6 zbiorników CNG w dolnej części nadwozia, które zapewniają zasięg ponad 350 km bez tankowania.
Nowe gazowe autobusy PAZ-32053-11-CNG i PAZ-320302-11-CNG rozszerzają zakres modelowy pojazdów przyjaznych dla środowiska produkowanych przez GAZ Group. Obecnie firma produkuje 6 modeli różnej wielkości autobusów CNG, będąc największym producentem tego typu pojazdów w Rosji. GAZ Group była także pierwszą firmą, która uruchomiła produkcję autobusów CNG.
CNG-LNG.pl to portal, w którym piszemy o zastosowaniu paliw metanowych w różnych gałęziach gospodarki. Publikujemy najnowsze informacje, relacje z najważniejszych wydarzeń i patronujemy imprezom branżowym i konferencjom.