Nissan NV350 Urvan CNG jest napędzany silnikiem bi fuel zasilanym CNG lub benzyną, który osiąga moc 147 KM przy 5600 obr./min. i dysponuje maksymalnym momentem obrotowym o wartości 213 Nm przy 4400 obr./min. Silnik jest zasilany przez sekwencyjny system dawkujący gaz ziemny do kanałów dolotowych kolektora.
Nissan twierdzi, że nowy pojazd charakteryzuje się zmniejszeniem kosztów eksploatacji związanych z paliwem o dwie trzecie w porównaniu do wersji napędzanych silnikiem benzynowym.
Gaz ziemny pod ciśnieniem 20 MPa jest magazynowany w dwóch zbiornikach, każdy o pojemności 100 l. Są one zamontowane pod ostatnim rzędem foteli pasażerów i dodatkowo chronione specjalną pokrywą.
Pojazd dostępny jest w dwóch wersjach: 12-osobowej z automatyczną skrzynią biegów i 16-osobowej z ręczną skrzynią biegów.
Zwiększony popyt na pojazdy CNG w Tajlandii stworzył nowe możliwości dla Nissana. Dzięki wyjątkowej wydajności, dużej przestrzeni i niskiemu zużyciu paliwa, jesteśmy przekonani, że wersja CNG modelu NV350 Urvan stworzy dodatkową wartość w tym segmencie pojazdów.
Hiroyuki Yoshimoto, prezes Nissan Motor (Tajlandia)
CNG-LNG.pl to portal, w którym piszemy o zastosowaniu paliw metanowych w różnych gałęziach gospodarki. Publikujemy najnowsze informacje, relacje z najważniejszych wydarzeń i patronujemy imprezom branżowym i konferencjom.