Zamówienie jest podzielone na 2 części. W pierwszej z nich firma mówi o 70 autobusach zasilanych sprężonym gazem ziemnym – CNG. Jest wśród nich 40 sztuk pojazdów solo – 12-metrowych i 30 autobusów przegubowych o długości 18 m. MZA Warszawa dopuszcza możliwość rozszerzenia zamówienia o kolejne 30 sztuk autobusów przegubowych CNG.
Część druga przetargu dotyczy przegubowych autobusów LNG. Potwierdza się zatem wielokrotnie powtarzana przez prezesa Kuźmińskiego chęć zakupu pojazdów zasilanych skroplonym gazem ziemnym (LNG), które są bardzo cenione w MZA Warszawa. Z drugiej strony firma chce z pewnością wykorzystać potencjał infrastruktury LNG dostępnej w zajezdni przy ul. Ostrobramskiej.
Terminy dostaw pojazdów zaplanowano następująco:
MZA Warszawa oczekuje na oferty do 20 lutego 2020 r.
CNG-LNG.pl to portal, w którym piszemy o zastosowaniu paliw metanowych w różnych gałęziach gospodarki. Publikujemy najnowsze informacje, relacje z najważniejszych wydarzeń i patronujemy imprezom branżowym i konferencjom.