Dostawcą niezbędnego wyposażenia na stację LNG w MZA Warszawa, wykorzystującego technologie kriogeniczne, będzie firma Chart Ferox, której centrala znajduje się w Czechach. Firma opracuje także technologię funkcjonowania całego obiektu.
Zlecenie wykonania dokumentacji budowlanej wraz z projektami wykonawczymi otrzymał Górnośląski Zakład Obsługi Gazownictwa z Zabrza (GZOG). Firma jest także odpowiedzialna za uzyskanie pozwolenia na budowę obiektu, który będzie zlokalizowany w jednej z zajezdni
MZA Warszawa, przy ul. Ostrobramskiej. Prace te są na ukończeniu, a wczesną wiosną planowane jest rozpoczęcie robót budowlano-montażowych. Niewykluczone, że GZOG będzie odpowiedzialny także za ten etap powstawania obiektu.
Stacja będzie składać się z dwóch modułów. Główną częścią obiektu będzie oczywiście moduł do tankowania LNG, obsługujący 35 przegubowych Solbusów SM 18 LNG, wyposażony w 3 podwójne dystrybutory skroplonego gazu ziemnego (LNG) oraz część L-CNG, w której w wyniku regazyfikacji LNG będzie dostępny sprężony gaz ziemny.
Niewykluczone, że część obiektu oferująca CNG, wyposażona w 2 dystrybutory, będzie ogólnodostępna.