W układzie napędowym koncepcyjnego modelu Vision X znajduje się zasilany sprężonym gazem ziemnym (CNG), 1,5-litrowy, 4-cylindrowy, turbodoładowany silnik TSI G-TEC. Przez automatyczną skrzynię biegów napędza on przednie koła pojazdu. Silnik zapewnia maksymalną moc 96 kW (130 KM) oraz oferuje maksymalny moment obrotowy o wartości 250 Nm.
Zamontowany w układzie przeniesienia napędu, napędzany paskiem, generator-rozrusznik pozwala na odzyskiwanie energii kinetycznej w czasie hamowania lub żeglugi (jazdy na luzie).
Jest ona gromadzona w bateriach litowo-jonowych o pojemności 1,5 kWh i służy do napędu kół tylnych za pomocą silnika elektrycznego o mocy 20 kW i momencie obrotowym 70 Nm. Prędkość obrotowa tego silnika dochodzi do 20 tys. obrotów i jest redukowana w zintegrowanej z nim przekładni. Pozwala ona uzyskać na tylnej osi moment o wartości 1200 Nm.
Silnik elektryczny wspomaga układ napędowy przy niskich prędkościach, przy przyspieszeniu i wtedy gdy samochód wymaga napędu na 4 koła.
Skoda Vision X CNG może poruszać się także z wykorzystaniem wyłącznie energii elektrycznej. Jest to możliwe na dystansie około 2 km z prędkością do 50 km/h.
Jeśli bateria nie jest naładowana a samochód np. musi wydostać się z trudnego terenu, generator-rozrusznik wytwarza energię elektryczną, która jest kierowana bezpośrednio do silnika napędzającego tylne koła. Taki układ napędowy powinien działać tak szybko jak współczesne pojazdy 4x4 wyposażone w wał z przegubami napędzający tylne koła oraz sprzęgło lepkościowe przy znacznie mniejszej masie.
Skoda Vision X CNG dysponuje łącznym zasięgiem około 650 km (na gazie i benzynie w trybie awaryjnym). Przyspieszenie do 100 km/h trwa 9,3 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 200 km/h. Emisja CO2 Skody Vision X CNG wynosi 89 g/km.