PGNiG w swoim spocie informuje, że gospodarstwa domowe płacą rachunek za gaz średnio o 13,5% niższy niż pod koniec grudnia 2015 roku. Oznacza to, że łączne, uśrednione oszczędności na rachunkach od początku 2016 roku do końca 2020 roku, wyniosą:
Jerzy Kwieciński
Prezes Zarządu PGNiG SA
PGNiG jest liderem rynku gazu ziemnego w Polsce, dlatego nasze działania musi cechować szczególna odpowiedzialność i koncentracja na Klientach. Ich potrzeby i oczekiwania są zawsze w centrum naszej uwagi. W ten sposób realizujemy naszą misję zaufanego i niezawodnego dostawcy gazu.
Henryk Mucha
Prezes Zarządu PGNiG Obrót Detaliczny
Już od kilku lat podejmujemy liczne czynności, mające na celu zapewnienie atrakcyjnych cen gazu. Zależy nam na regularnym zwiększaniu liczby odbiorców gazu ziemnego, a przy tym, by cena za paliwo gazowe była możliwie jak najniższa. Między innymi dzięki temu coraz więcej Klientów decyduje się na wybór gazu, także do ogrzewania swoich gospodarstw domowych.
W spocie telewizyjnym kampanii wykorzystany został dotychczasowy format reklamowy: animacja 2D z udziałem psa Gazka - brand hero PGNiG Obrót Detaliczny. Kampania reklamowa prowadzona jest w telewizji oraz w serwisie internetowym eBOK PGNiG.