Zastosowany w pojeździe silnik to znana już użytkownikom, 3-litrowa jednostka napędowa o zapłonie iskrowym F1C o mocy 100 kW (136 KM) i maksymalnym momencie obrotowym 350 Nm. Silnik jest oczywiście dostosowany, pod kątem emisji szkodliwych składników spalin, do wymagań normy Euro 6.
Oprócz nowego silnika gazowego Daily Natural Power otrzymało poddane restylingowi nadwozie, zachowując klasyczną strukturę nośną w postaci ramy w dwiema ceowymi podłużnicami. Samochód jest obecnie jeszcze bardziej pojemny, co osiągnięto poprzez zmianę proporcji pomiędzy rozstawem osi, długością całkowitą i długością przestrzeni ładunkowej. Dzięki temu nowa gama Daily oferuje furgony o nowych pojemnościach wnętrza (18 i 20 m3).
CNG-LNG.pl to portal, w którym piszemy o zastosowaniu paliw metanowych w różnych gałęziach gospodarki. Publikujemy najnowsze informacje, relacje z najważniejszych wydarzeń i patronujemy imprezom branżowym i konferencjom.