14.07.2014

Barki do bunkrowania statków LNG

LNG America wybrała American Bureau of Shipping (ABS) jako towarzystwo klasyfikacyjne dla barek do bunkrowania (tankowania) statków zasilanych LNG opracowywanych w Jensen Maritime.
REKLAMA

Jesteśmy zadowoleni ze współpracy z ABS w zakresie tej ważnej dla kraju inicjatywy. ABS obserwował przejście napędu statków z wiatru na węgiel, z węgla na ropę i obecnie z oleju napędowego na gaz ziemny.

Keith Meyer, prezes i dyrektor generalny LNG America

Barka do bunkrowania LNGfot. Jensen MaritimeBarki do bunkrowania LNG wejdą do służby w 2015 r. W ich zbiornikach będzie mieścić się 3000 metrów sześciennych LNG

ABS wesprze LNG America w pracy ze stoczniami i organami odpowiedzialnymi za dopuszczanie jednostek pływających na rynku USA.

Statki wykorzystywane do bunkrowania jednostek pływających skroplonym gazem ziemnym (LNG) stanowią pomost pomiędzy przemysłem wydobywczym, odpowiadającym za eksploatację złóż gazu ziemnego, a światowym transportem morskim.

Pozwolą one na bunkrowanie (tankowanie) jednostek pływających w ten sam sposób w jaki odbywa się to dzisiaj w przypadku oleju napędowego MDO (Marine Diesel Oil).




Newsletter


  • 7 tys. czytelników
  • Auta na CNG i LNG
  • Testy i relacje wideo
  • Nowości i porady

Piotr Złoty
źródło: Jensen Maritime



cng-lng.pl 2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.