PGNiG ma w Łodzi największe Biuro Obsługi Klienta

Piotr Złoty, PGNiG Obrót Detaliczny
źródło: PGNiG Obrót Detaliczny, Centrum Prasowe PAP
Dodany: 13.11.2019
Informacja producenta

 
PGNiG Obrót Detaliczny uroczyście otworzyło w Łodzi swoje największe Biuro Obsługi Klienta w Polsce. Firma podsumowała również dotychczasowe efekty kompleksowego programu rewitalizacji "BOK 2.0".

 
Prezes PGNiG Obrót Detaliczny Henryk Muchafot. CNG-LNG.plPrezes PGNiG Obrót Detaliczny Henryk Mucha w czasie otwarcia BOK w Łodzi

W ramach programu rewitalizacji "BOK 2.0", na przestrzeni dwóch lat, PGNiG Obrót Detaliczny odnowiło ponad 40 placówek w kraju. Projekt modernizacji BOK-ów potrwa do końca 2021 roku.

Nowo otwarte Biuro Obsługi Klienta PGNiG Obrót Detaliczny w Łodzi to największy tego typu obiekt w Polsce. Placówka zlokalizowana przy ulicy Składowej 35 ma powierzchnię blisko 360 metrów kwadratowych i jest wyposażona aż w 18 stanowisk do obsługi klientów.
Ogólnopolski program modernizacji Biur Obsługi Klienta PGNiG Obrót Detaliczny, obejmujący również relokacje biur i uruchamianie nowych placówek m.in. w centrach handlowych, rozpoczął się w 2018 roku. Dotychczas Spółka zmodernizowała ponad 40 biur w całym kraju. Elementem projektu była również rewitalizacja wyjątkowego BOK-u w historycznych wnętrzach Gazowni na warszawskiej Woli.

Henryk Mucha

Prezes Zarządu PGNiG Obrót Detaliczny Sp. z o.o.

Z myślą o komforcie klientów, ale i pracowników zdecydowaliśmy się na kompleksowy program modernizacji biur obsługi. Projekt "BOK 2.0" to jednak nie tylko zmiana wizualna i estetyczna. To zupełnie nowe podejście do obsługi, widoczne m.in. poprzez większą profesjonalizację procesów oraz wprowadzanie nowych produktów lub usług do oferty Spółki. To także najpopularniejsza w Polsce aplikacja mobilna mBOK oraz pełna obsługa klientów, włącznie z podpisywaniem umów poprzez stronę internetową, czyli bez wychodzenia z domu.

Marcin Szczudło - wiceprezes i Henryk Mucha - prezes PGNiG Obrót Detalicznyfot. CNG-LNG.plMarcin Szczudło - wiceprezes i Henryk Mucha - prezes PGNiG Obrót Detaliczny w czasie oficjalnego otwarcia BOK w Łodzi

Do końca 2019 roku PGNiG Obrót Detaliczny odda do użytku łącznie 48 odnowionych biur obsługi i sprzedaży, a na przyszły rok planowane są prace modernizacyjne w kolejnych 32 lokalizacjach. Projekt "BOK 2.0" potrwa do końca 2021 roku.

Wraz z modernizacją BOK-ów, PGNiG Obrót Detaliczny od dwóch lat inwestuje także w rozwój zdalnych narzędzi do kontaktu z klientem. Spółka udostępniła bezpłatną aplikację mobilną, która została już zainstalowana ponad 570 tys. razy, a elektroniczną fakturę wybrało już ponad 950 tys. osób. Dużą popularnością cieszy się także elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK), z którego korzysta ponad 1,1 mln osób. Od niedawna, PGNiG Obrót Detaliczny umożliwia również podpisanie umowy gazowej potencjalnym klientom przez internet.

Henryk Mucha

Prezes Zarządu PGNiG Obrót Detaliczny Sp. z o.o.

Zmieniamy się dla Państwa, dla naszych klientów. Te zmiany będą kontynuowane. Wszystkim i każdemu z osobna bardzo dziękuję za zaangażowanie w ten projekt, bo bez Was pewnie by go nie było. PGNiG to zespół. To jest szczególnie ważne i to szczególnie podkreślam. To Państwo codziennie obsługujecie naszych klientów i sprzedajecie nasze produkty. I za tą pozytywną zmianę szczególnie Wam dziękuję. Będziemy się dalej zmieniać, mając jeden cel. W sytuacji kiedy rynek gazu ulegnie liberalizacji, a to nastąpi, będziemy, a nawet już jesteśmy świetnie na ten moment przygotowani.


Good Przydatny artykuł (1)
Bad Mógłby być ciekawszy (1)







Partnerzy
Ustawienia plików cookie