W Polsce silniki te są używane w przedsiębiorstwach komunikacji miejskiej, w których używa się autobusów zasilanych gazem ziemnym. Stosunkowo duża liczba tych silników skłoniła to firmę Sentech do opracowania przewodów zapłonowych do tych silników.
Są to dość specyficzne przewody z długimi „fajkami”, ponieważ świece zapłonowe są osadzone dosyć głęboko. Wynika to ze specyfiki tych silników, które bazują na konstrukcji jednostki napędowej o zapłonie samoczynnym.
Opracowane przez Sentech przewody zapłonowe mają miedziane rdzenie, które charakteryzuje minimalny opór elektryczny. Zapewnia to dłuższy impuls zapłonowy, gwarantujący pewne zainicjowanie procesu spalania w silniku. Z uwagi inicjowanie dużych zakłóceń przewody takie wymagają stosowania oporników, które są zatopione w końcówkach.
Silniki E 2876 są jednostkami 6-cylindrowymi, zatem na komplet składa się z 6 przewodów zapłonowych o równej długości, co wynika z bliskiego położenia cewek zapłonowych.
Według producenta przewody te powinny być wymieniane co 30 tys. km.