World of Liquefied and Compressed Gases - 2013

Robert Markowski
źródło: MEDVIN
Dodany: 17.04.2013

 
W miarę zbliżania się terminu rozpoczęcia targów MEDVIN: World of liquefied and compressed gases – 2013 pojawiają się dodatkowe informacje dotyczące tego wydarzenia. Wystawie produktów, technologii i usług towarzyszyć będą seminaria i prelekcje, przygotowane także przez polskie firmy.

 
Ukraina to jeszcze nie światowa potęga, ale liczący się rynek, dlatego w Kijowie warto byćfot. MEDVINWorld of Liquefied and Compressed Gases - 2012: ceremonia otwarcia targów

Mówienie w tym kontekście o polskich firmach to może nie do końca precyzyjne ujęcie tematu. Prezentacje produktów „made in Poland” zostaną bowiem przedstawione przez lokalnych, ukraińskich dystrybutorów. Mniejsza jednak o szczegóły techniczne – grunt, że zalety systemów i komponentów opracowanych i wytwarzanych w naszym kraju zostaną przybliżone nowym potencjalnym odbiorcom.

Pierwszego dnia (17 kwietnia) zaplanowano seminarium poświęcone systemowi Zenit Pro Diesel, pochodzącemu z oferty radomskiego Auto-Gaz Centrum, natomiast dzień później (18 kwietnia) na podobnej zasadzie zostaną omówione nowości w ofercie białostockiego AC, właściciela marki STAG. Obydwa seminaria odbędą się w hali targowej nr 1, w godzinach 11-15 (a więc z pewnością przekazana zostanie znaczna dawka wiedzy, zaś w razie potrzeby będzie można jeszcze zadać pytania „drążące”). Z naszej strony dodajmy tylko, że cieszy nas obecność polskich firm sektora LPG/CNG za granicą.

Ukraina jest jednym z pierwszych krajów, na którym rozwinęliśmy eksport instalacji LPG. Rynek ukraiński w tym czasie przeszedł bardzo szybką transformację z systemów mikserowych na systemy sekwencyjnego wtrysku gazu. Jest rynkiem bardzo dojrzałym, lecz w dalszym ciągu jeszcze nienasyconym. Jeżeli chodzi o instalację Zenit Pro Diesel, jest ona jeszcze w fazie testowania. Dla rynku ukraińskiego pozostaje ona zresztą jeszcze zbyt droga, a samochody ciężarowe, do których jest ona dedykowana, to w 90% stare modele z normą emisji spalin Euro 2, przez co nie ma możliwości precyzyjnej regulacji systemu tak, aby oszczędności były zauważalne. Zatem systemy Diesla to na Ukrainie kwestia przyszłościowa.

Ewa Grabarczyk, Dział Eksportu Auto-Gaz Centrum

 

Pierwsza zapowiedź:

Kijowskie centrum wystawiennicze KievExpoPlaza stanie się w dniach 17-19 kwietnia 2013 r. domem 13. Międzynarodowego Forum Gazowego MEDVIN: World of Liquefied and Compressed Gases – 2013. Wydarzenie ma już swoją tradycję i na pewno kolejny raz przyciągnie zarówno światowych potentatów, jak i graczy lokalnych.

Ukraiński rynek autogazu może nie jest tak prężny jak polski, ale rozwija się i ma własne targi branżowe, organizowane już od kilkunastu lat. Obejmują one zresztą swoim zakresem nie tylko LPG, ale również CNG oraz gazy techniczne, jednak część związana z ekonomiczną i ekologiczną motoryzacją jest na tyle istotna, że z pewnością warto wspomnieć o odbywającym się w Kijowie wydarzeniu, zwłaszcza że to relatywnie niedaleko.

Kijowskie forum gazowe to impreza wszechstronna: są tu seminaria szkoleniowe prowadzone przez producentów samochodowych instalacji gazowych i ich lokalnych dystrybutorów, konferencje dotyczące trendów rynkowych i kierunków rozwoju gazowej techniki oraz oczywiście wystawa, podczas której można oglądać kompletne systemy i komponenty samochodowych układów zasilania LPG i CNG, a także sprzęt i osprzęt związany z transportem, przeładunkiem i magazynowaniem różnorakich paliw gazowych.

Ze względu na geograficzną bliskość Kijowa i wciąż ogromny potencjał drzemiący w kraju za naszą wschodnią granicą, targi World of Liquefied and Compressed Gases od lat goszczą wystawców i prelegentów z Polski. 
Portal gazeo.pl wspiera wydarzenie od strony medialnej jako jego partner.


Good Przydatny artykuł (0)
Bad Mógłby być ciekawszy (0)







Partnerzy
Ustawienia plików cookie