W swojej prezentacji Jacek Nowakowski, prezes Tines Gas oprócz przedstawienia firmy powiedział, że Tines Gas chce wybudować sieć stacji L-CNG (obiektów oferujących skroplony i sprężony gaz ziemny). Będą one zlokalizowane w 26 miejscach wzdłuż polskich odcinków Transeuropejskiej sieci transportowej (TEN-T - Trans-European Transport Networks).
W związku z tym 7 lutego 2017 r. firma Tines Gas złożyła do Komisji Europejskiej 2 projekty w ramach programu Connecting Europe Facility (CEF).
Pierwszy z nich to Pilotażowa budowa stacji L-CNG w ciągach Korytarzy Sieci Bazowej TEN-T na terenie Polski. W ramach tego projektu do 2020 r. ma powstać 15 stacji L-CNG w sąsiedztwie dróg o znaczeniu międzynarodowym zlokalizowanych na dwóch krzyżujących się w Polsce korytarzach sieci bazowej TEN-T. Są to: korytarz Morze Północne - Morze Bałtyckie (5 stacji) oraz korytarz Morze Bałtyckie - Morze Adriatyckie (10 stacji).
Drugi projekt to Pilotażowa budowa stacji L-CNG w węzłach Sieci Bazowej TEN-T na terenie Polski. W tym projekcie planowana jest budowa 11 stacji L-CNG zlokalizowanych w węzłach Sieci Bazowej TEN-T w Polsce. W ramach tego projektu planowana jest budowa stacji w Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi (3 stacje), Poznaniu, Szczecinie, Warszawie i Wrocławiu.
Firma Tines Gas liczy na dofinansowanie w wysokości nawet 50% wartości tych projektów. Nie ma oczywiście pewności, że taką pomoc otrzyma, ponieważ konkurs jest otwarty także na projekty z innych krajów. Jednak na korzyść Tines Gas przemawia obszar działania firmy czyli teren naszego kraju. A przecież Polska ma ewidentne braki infrastrukturalne w zakresie stacji tankowania paliw metanowych.
Tines Gas liczy, że powinna to dostrzec także Komisja Europejska rozdzielająca środki w ramach programu Connecting Europe Facility.
Tines Gas planuje, że moduły L-CNG powstaną na stacjach paliw oferujących także klasyczne paliwa silnikowe. Realizacja obu projektów jest planowana na lata 2017-2020.