Klienci, głównie flotowi, mogą wybierać pomiędzy wersjami z napędem na jedną (tylną) lub obie osie, natomiast w kwestii kabiny wybór ogranicza się do koloru lakieru i poziomu wyposażenia, bowiem Silverado CNG oferuje się tylko w odmianie standardowej, dwudrzwiowej. Wielu nabywców to nie zniechęca.
Podwozie z kabiną do zabudowy to podstawa naszej floty i pojazd, na którym polegamy w naszej codziennej pracy, kiedy obsługujemy domy naszych klientów. Fabryczna opcja dwupaliwowa, jaką oferuje nam Chevrolet, pozwala nam zmniejszyć ślad węglowy floty, a jednocześnie daje nam elastyczność i zasięg, jakich potrzebujemy, by nasi kierowcy byli cały czas w terenie i służyli klientom.
Tony Orta, manager ds. strategii i serwisu w firmie Southern Galifornia Gas
Układ benzynowy, ze zbiornikiem o pojemności 88,9 l, pozostał nietknięty, tyle że do pary dostał instalację CNG ze zbiornikiem o wodnej pojemności 92,7 l. Pewien problem polega na tym, że cylinder gazowy znalazł się tuż za kabiną, co ogranicza do jednej liczbę dostępnych jej konfiguracji, ale i narzuca pewne ograniczenia podczas wykonywania zabudowy. Czemu Chevrolet nie zdecydował się na umieszczenie butli wzdłuż podłużnic ramy lub na tylnym zwisie? Nie śmiemy zgadywać, ale skoro w stosunku do wcześniej oferowanych modeli tego rozwiązania nie zmieniono, najwidoczniej klientom to odpowiada.
CNG-LNG.pl to portal, w którym piszemy o zastosowaniu paliw metanowych w różnych gałęziach gospodarki. Publikujemy najnowsze informacje, relacje z najważniejszych wydarzeń i patronujemy imprezom branżowym i konferencjom.